Friday, June 4, 2010

Iman dan Kembar nya.

Ingat lagi pada cerita Aisyah Iman ada kembar yang lain emak dan lain bapa? Tarikh lahir dalam Islam jer yang sama.

Layanzzzz...

Kakak Husna sebab dah dapat baby boy. Comel baby nya. Iman suka baby boy Husna tu tau!

Pandai berposing rupanya Husna ni. Papa selalu suruh Husna posing ye?.

Iman bad mood. Senyum nya mahal petang itewww. Kesian Husna.

Tak habis habis ngan terumpet ajaib nya si Iman tu. Husna good girl. Nina dah mula nak enterprem dah...

Iman dah ok. Husna pulak tengok kat tempat lain. Nina dapat masuk separuh pun jadilah...

Ish budak budak ni tak boleh diatur pulak kali ni!

Begitu lah kisah budak budak...sedangkan kita yang tua ni pun tak betul, lagi la budak budak yang belum mumayiz itu. Husna - si sulung. Iman - si bongsu. Walaupun sebenarnya Husna panggil apple hijau nek de. Iman berpangkat mak cik la kan? hmmmm...nek de ye? nenek muda? nenek? muda? ah! apa apa aje la ye Husna. Will miss u Husna!

3 comments:

Ms Pearl said...

Iman tinggi la kak!
hehehe yang mahal tang puting tu tak tinggal!:D kim salam kat iman ye kak

apple hijau said...

iman nampak tinggi sebab kawan sebelah tu comel. kalau berdiri ngan balqis rasanya balqis lagi tinggi dari iman.
tang puting tu....hihihihihi...alahai anak aku sorang ni!

apple hijau said...
This comment has been removed by the author.

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...