Monday, June 14, 2010

Aduyaiii Bos... & Kemas!

Aduyaiiii...nampak gayanya hari ni juga ceq kena berkemas. Kemas segala macam benda mak nenek yang ada kat meja ceq ni. Fail sikit punya banyak kat atas meja, bawah meja, dalam laci, itu belum campur fail peribadi lagi. Tak boleh jadi ni!

Sejak bos menerima porfolio baru tak pasal pasal ceq pun terima tempiasnya. Dari Projek Taman Negara tukaq Pengurusan Data. Terkejut terkejut ceq dibuatnya. Sib baek ceq tak dak sakit jantung bos. Ceq ni plak lambat pick-up, blur blur jer bila ditanya pasal bab bab data ni. hehehehe....Aduuh bos...Awatlah bos terima jawatan baru tu?ceq tak gemar sungguh! Ceq tau bos pun tak suka jawatan dan kerja yang baru ni. Bos tak suka ceq laaaagi tak suka. Tapi apakan daya....bak kata bos selalu.."sekali air bah sekali pantai berubah..."

Ok. lets start now! dok merapu bila kerja dah mula.

p/s: Bos, kalau projek taman negara tu...Fasa 1, Fasa 2, berpuluh puluh tajuk projek, beratus ratus researcher tu ceq tak gentaq tapi kalau bab data data ni ceq meeemang kecut perut. Aduyaiii bos....

~Adios!~

3 comments:

ms shadow said...

kena ada tuan penasihat ni..macam tuan sadeq segaraga..3 abdul penasihat 20 percent! hehehe..

apple hijau said...

hahahhahahaha.....tuan penasihat?lingkup la jawabnya
kat sini bukan 3 abdul tetapi 3 bingai...tak baik aku!
~Adios!~

ms shadow said...

hahaha..3 bingai?? silap-silap nanti kena jual dgn tuan penasihat..lingkup pps. lawak semasa btul la diaorg nih.. adei hai

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...