Wednesday, May 12, 2010

Good Luck My Dear...Qiqin n Nina

Hari ni 13 Mei 2010, my two princess start their Mid Year Exam. Sekolah pagi punya means Sekolah ABIM or sekolah Agama. Tak tahu lah princess ummi yang dua orang tu dari pengamatan seorang Ummi princess berdua tu tak minat sekolah pagi/sekolah agama. Tak tahu lah kenapa. Nak cakap susah...agak lah..budak budak mungkin kot rasa susah dengan tulisan Jawi dan bahasa Arab nyer. Ummi yang basic sekolah Arab ni pun kadang kadang ambik masa bila tengok homework bahasa Arab princess Qiqin n Nina tu..ngeh ngeh ngeh.. Lagipun sekolah agama diaorang ni lain macam sikit silibus nyer.

Walau apa pun, Qiqin n Nina good luck both of you! Ummi dan Babah selalu dan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak anaknya. Dan, seperti biasa kalau result best adalah present nyer walaupun tidak lah semahal mana kadang tu hadiahnyer cuma makan McD dan pergi playground jer. Itu adalah sebagai satu penghargaan dan dorongan untuk terus maju dalam pelajaran.


p/s: Tak de pulak gambar sekolah pagi ni. Nanti ummi ambik gambar sekolah Qiqin n Nina tu ye..

2 comments:

Ms Pearl said...

best of luck from auntie hani
melayu boleh!

apple hijau said...

we love you auntie Hani! Melayu BOLEH!!

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...