Sunday, May 30, 2010

i...love...

i love...cars
walaupun selalu kene kutuk dengan hubby sebab gayat bila tengok meter dah cecah ke angka yang tidak sepatutnya! tau lah dulu pernah kerja kat sepang circut tu tapi kat jalan raya tak payah lah bawak laju laju, bang oiii! hahahaha
dan
sejak dua menjak ini sudah tidak mengikuti perkembangan permotoran di Malaysia ni. wah! ayat...hehehehe dah tak de mood sebab dah tak boleh nak merempit pon!

i love...novel
walaupun terpaksa melupakan hajat nak beli baju kat Jakel dan Gulatis atau di mana mana kedai baju. sanggup tak bershopping bag dan kasut sebab tunggu Pesta pesta Buku!
dan
sejak dua menjak ini sering tak tidur malam sebab nak menghabiskan novel yang baru dibeli. hehehehe...juga terpaksa berulang alik ke kedai buku sebab novel yang dikehendaki sudah kehabisan stok atau belum sampai! alaaaahai....

i love...green
walaupun orang kata warna ini sinonim dengan parti yang 'itu itu' tapi aku peduli apa! tidak ada kene mengena. Langsung! aaahahaha...hijau itu kan mendamaikan, betul?
dan
i love...red too! hmmmm....sejak bila pun tak tahu. Terpengaruh dengan si Nina puteri hidung merah itu mungkin. Segalanya nak kaler merah. Sampai kan hidung nyer pun cepat menjadi merah kalau menangis! Ader ker?? Nina nina...

AND

i...love...U!
Jangan malu jangan segan dan jangan silu untuk sentiasa membisikkan kata kata ini di telinga suami/isteri dan anak anak kita. Kalau lidah kelu sms ajer...Beritahu mereka sebelum terlewat! okey?

moral of the story: Ingatlah orang tersayang...

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...