Wednesday, May 12, 2010

Aku dan Diri ku...ngeh ngeh ngeh

Perkara : Menghadiri Taklimat
Tarikh : 12 Mei 2010 (Rabu)
Masa : 9.30 am - 12.00 noon
Tempat : Di Salah Satu Dewan dalam UiTM

Aduyyaaaii...macam manalah nama aku boleh naik ni? hish...taklimat cenggini pulak tu. Disebabkan rasa tanggungjawab aku hadirkan diri jugak lah.

10.00 am - bermula taklimat
10.08 am - huwaaagh....(menguap)
10.26 am - k.mai...ngantuk la.... (cakap ngan kawan kat sebelah)
10.40 am - bila nak habis ni? (cakap dalam hati)
10.46 am - Nab, ko faham tak? (k.mai tanya)
                   Langsung!Tak faham....kih kih kih...(mengekek berdua)
10.55 am - huwaaaagh...(menguap lagi)
11.05 am - Jakel...Gulatis...Ariani...SACC...Komplex PKNS...
                  (hahahahha kepala otak dah merayau sekitar Bandaraya Shah Alam ni!)
11.24 am - toleh kiri kanan sambil tengok baju, tudung, kasut, handbag orang yag ditoleh...muahahahaha
                  (ada ke patut!)
11.30 am - makan KFC ke?McD? ke A&W? Pizza ok jugak atau Seksyen 6 banyak choice...tak pun kat Komplex PKNS tingkat atas sekali tu...hehehehehe....(kepala otak sekali lagi merayau mencari tempat makan yang best)
11.45 am - hah! dah dekat nak abis ni... hehehehe...
11.52 am - ish....lambat plak nak sampai pkul 12.00 ni..
11.55 am - mata ku dah layu.....huwaaaaa!
12.00 noon - huhuhuhu! akhirnya abis jgk taklimat ni....
                     Legaaaaaa......

p/s: Kalau macam ni lah gaya nyer ko hadiri sesi taklimat baik buang jauh jauh perasaan nak sambung belajar tu Cik Nab Oiiii!!!! Ada hati nak sambung belajar konon! hahahahhahahaha.....

3 comments:

yimz said...

kak nab byknye dpt info dari taklimat tu ek..siap kuar ariani, jakel,gulatis,pkns, kfc,mcd, dll....heehee

Ms Shadow said...

hehe..memang membosankan duk tengok jam bila nak habis, dalam hati kenapa la diaorang seksa aku cam gini..paksa rela dengar benda yang aku tak suka..sedey tau..en.ipin la ni buh nama ikut suka dia je..huwaaaa

apple hijau said...

yimz: hahahahha...info yg sgt berguna..huhuhu!
ms shadow: sakit kepala duk dlm tu,kan? terseksa...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...