Friday, March 5, 2010

what's on newspaper today???

1. Lagi kanak-kanak meninggal didera! tolonglah...memang i tak baca berita2 mcm ni. i tak sanggup okey!apalah yang anak anak kecil itu tahu?walau apa bangsa sekali mereka tetap umpama kain putih yang bersih! Laknatullah!!

2. Zulkifli protes Lembaga Disiplin PKR, MCA akan adakan pemilihan baru and bla bla bla - 'Dacing Buruk' ke 'Bulan yang Bermimpi Terbit di Siang Hari' ke '2 Anak Bulan Terbit Sama' ke Roket ke (ini istilah2 cipta sendiri,okey) what ever! Tolong jangan cakap pasal politik depan i!Pembohong!Penipu!Semua gila kuasa!   

3. Cinta Que, Kak Pah mencari jodoh  - hmmm...semoga bahagia berkekalan dunia dan akhirat.

4. Lemas dihimpit warga asing - Turut lemas!sebab kat ofis i pun ada warga asing. Cleaner. Bukan memandang rendah tapi mereka tidak boleh diberi muka sangat sebab??? buat baik berpada2...

5. Kilauan Emas di Geneva: Emas Kebanggan Proton - i tau ramai yang suka mencebik bila dengar dan sebut PROTON, betul tak? proton ini proton itu tin milo...huh!macam2 la...jangan suka sakitkan hati orang lain walaupun itu pendapat peribadi anda tapi tolonglah lihat sekeliling. Sikap anda membuatkan orang menyampah dengan anda! 'kerana mulut badan binasa' bukan sebab i pun pandu Proton (dulu) tapi tolonglah hormati kemampuan orang lain. Hidup Thundercat!huhu..

Lima sudah la babe...janji i puas...heheheheh

2 comments:

Anonymous said...

sabo nab.. wah cam ruangan lepaskan geram..jer..arr takut! gerr!!! - myesteam

apple hijau said...

hahahahha...k.shida..pendapat saya jer ...tp bagus jgk ada blog ni luah semua kat blog...kih kih kih

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...