Friday, March 12, 2010

my emel

Diam tak diam dah 2 bulan blog ni beroperasi. Di bawah ini adalah emel saya kepada rakan rakan sepejabat terutamanya(tak semua) dan my BFF nik serta my cousin semasa mula mula nak war warkan blog ni awal februari 2010.

"Salam,

kawan2 yang dikasihi sekelian...
sukacitanya dimaklumkan bahawa saya dah ada blog!
heheheh
jangan lah salah sangka ye kawan2 sekelian...
ia hanyalah untuk hiburan walaupun kisah didalamnya adalah benar, about myself, my3princess,friends n family.
blog ini tidak bermaksud apa2, jauh sekali mahu menunjuk2 (xde benda yg nak dimegahkan pun....)
sekadar ingin turut serta menjadi blogger..ngeh ngeh ngeh....
juga tempat untuk meluahkan rasa, perasaan suka duka gembira sedih. bukan semua perkara kita boleh bercerita dan luahkan pada insan yang bergelar 'manusia', betul tak?
dengan adanya blog ini dapatlah saya berkongsi dan curahkan idea, pendapat bersama kawan2 sekelian. juga meringankan kepalahotak yang kadang2 berserabut.
sehubungan itu, sudilah kiranya berkunjung ke blog saya dialamat : http://pu3ofmine.blogspot.com/
saya budak baru belajar jadi, janganlah high expectation ye. kalau ada apa2 boleh komen entry saya di link comment yang disediakan dan jangan lupa daftarkan diri anda sebagai follower saya ye...
tak semestinya kawan kawan kene ada blog baru boleh jadi followers saya tak de blog pun boleh jadi followers just sign in, okey?
To Ms Pearl, my sifu thanx a lot! jasamu akan ku kenang selamanya.
Sekian, kerjasama dan perhatian kawan2 sekelian amatlah dihargai dengan ucapan ribuan terima kasih."
 
p/s: Penambahan ayat dan perkataan terpaksa dilakukan. Kasi canteek itu ayat.

No comments:

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...