Sunday, March 21, 2010

Kamera ku Hilang!!!!

Baca tajuk jer dah tau kan? Tu pasal lah lama tak de cerita baru...huwahhhh...sedih siut!

Macam mana boleh hilang? tak tau la...Rasanya tak lah hilang betul betul. Rasanya ada lagi kat rumah tapi dah habis satu rumah cari dan geledah tapi tak jumpa.... blank! jer bila nak ingat kan semula mana letak hari tu. Minggu lepas sebenarnya! MIA...huk huk huk.

Sebab tu la dah lama tak menulis kat blog ni. Ye lah bila gi mana mana tak ambik gambar jadi tak de bukti la kan? Setakat taip, tulis tak de bukti apa kessss?

Tak pelah nanti i korek 'tabung' pegi beli yang baru....

nota: MIA - Missing in Action la....

1 comment:

Ms Shadow said...

la..cam ne ni, blogger kena ada kamera..cam wartawan la katakan..hehe x pela nab..perlahan2la cari..ada tuh.

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...