Sunday, March 14, 2010

Blogger Pergi Ceramah!Huhuhu...

Yeeeehah!Dunia dunia juga alam akhirat jangan di lupa. Itu pasal lah Jumaat lepas i pergi ceramah sempena maulidurRasul. Isi kandungan ceramah macam biasalah dah namanya ceramah maulidurRasul. Flashback kisah2 Rasulullah S.A.W Junjungan besar kita dan para sahabat serta mujahid2 Islam yang lain.

i tak nak lah cerita apa yang ustaz telah sampaikan cuma i nak turut serta mengwar warkan majalah SOLUSI yang telah diperkenalkan oleh Al-Fadhil Ustaz Zahazan Mohamed. Ikhlas sebelum ni tak pernah tengok dan tahu about magazine ni. Halmaklumlah sebelum ni kan i beli majalah Pa&Ma ajer. i dah beli dah majalah ni.tapi tak hengat plak keluaran berapa??17 kot.hmmm...memang best!

Antara yang menarik Hukum Berkenaan Facebook?(tak berapa hengat jgk tajuk hehehe byk makan semut!)hohohoo...nak tau apa hukumnya?Beli lah sendiri bukan mahal pun RM9 jer. Bagi orang macam i ni yang kurang ilmu agamanya sesuailah untuk menambahkan ilmu di dada. Setiap persoalan akan diulas dan dihujah beserta contoh melalui ayat2 suci Al-Quran atau Hadis Soheh. Hah...kelazzz gitu! Wallahu'alam...

hah betul lah edisi 17...keluaran Telaga Biru.

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...