Wednesday, March 31, 2010

ecah @ iman @ baby...


....dari tapak kaki sekecik 2 jari
 
Pipi tembam, mata sepet...ikut sapa ntah.

2 bulan. Dengan kakak Nina. Hari Raya Haji. Baru habis pantang.

Tak hengat berapa bulan. 3 bulan kot. Tu tangan babah.

Umur 4 bulan.

5-6 bulan. Masa ni muka memang muka tak de perasaan. Masam manjang..

7-8 bulan kot. Tengok perutnya tu gendut jer mcm perut babah...

9 bulan. Dah mula sibuk nak berjalan.

Hari Raya Aidilfitri 2008.

Dengan babah dia la sapa lagi,kan? Umur 1 thn ++ kot.

Nak ambik gula gula ni. Melawat ofis ummi tengok ikan.

Ish ish ish...anak dara tapi lasaknyer...

Muka sedih sebab perut tak sihat. Raya 2008 jugak.

Kat pantai PD. Balik dari PD kulit terus 'ireng'. Masa ni lah abang Nuar ngorat ecah. ekekekekek....ups!

Balik dari skewl main dengan abang Fawwaz, sepupu.

Gambar latest sebelum camera ku hilang!

Iman ada pasangan kembar...kembar hari lahir jer lah. Mak pak lain. Anak buah punya anak namanya Husna. Nanti kalau jumpa i ambik gambar Iman dengan saudara kembarnya Husna yer... Sekarang Husna dah jadi kakak kepada baby boy... Bila Iman nak jadi kakak?eheheheheh....udah udah le tu. Tak larat dah nak melayan 3 dara pingitan yg ada.

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...