Tuesday, March 23, 2010

cepatnya masa berlalu....

Ya! Memang begitu cepat masa berlalu. Tiba tiba jer rasa lain macam bila baca kisah Anuar Zain kat Kosmo hari ni. Anuar Zain dah 40 tahun! Punyalah hensem bergaya mamat ni dah 40 tahun rupanya dia...ish ish ish...padahal bujang trang tang tang lagi tu.

Terkejut dan rasa macam tak percaya umur dia dah banyak tu...barulah tersedar...i pun bukannya muda lagi! Itulah sebenarnya yang i nak cakap. Umur i pun dah banyak (walaupun tidaklah banyak macam Anuar Zain tu) ngeh ngeh ngeh. Yang menjadi masalah ialah...i tak rasa yang umur i dah banyak tu senang cakap perasan muda. Ahaks! padahal anak dah berderet.

Begitulah cepatnya masa berlalu. Rasa rasa macam baru semalam i bersalinkan si Qiqin alih alih dah 9 tahun umurnya, Nina 7 tahun, Ecah @ Iman pun dah 2 tahun 5 bulan.

Dulu, masa zaman muda muda sibuk bila lah boleh pakai baju glam!high-hill, hand bag fuh!macam macam lagilah pakaian orang dewasa. Sekarang bila memang itulah yang sepatutnya kita pakai tak nak lah pulak...bila outing ngan family pakai sandal or sport shoes, jeans, sling bag etc. OMG! apa sudah jadi daa...

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...