Wednesday, March 31, 2010

Rasa Macam Nak Demam la....

Rasa semacam jer badan ni....asyik kene hujan jer kot tu yang macam nak demam. Ditambah dengan kurang tidur. 2 hari lepas little princess meragam jam 2 pagi baru i tidur itupun terjaga jaga sebab dia pun tidur tak lena. Semalam boleh tahan lagi rasa mengantuknya. Hari ni....lunch our terus bum!zzzzzzzz....

3 comments:

Ms Shadow said...

ye ke..nape tak ajak k.shida bum! zzzzzzz..semalam ngantuk gak.

Ms Pearl said...

jumpa doktor cepat kak...jangan tunggu tunggu okey?

apple hijau said...

k.shida - ngantuk tak hengat aper dah...sedap jer zzzzz
hani - dah okey dah...tq

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...