Sunday, January 2, 2011

pertama

Assalamualaikum....

hari pertama sesi persekolahan tahun 2011. ibubapa dan cikgu2 lah paling sibuk pagi ni. pakcik2 dan makcik2 bas sekolah pun bizi gak. makin ramai pelajar yang naik bas sekolah makin...masyuuuuuk..heh! mak bapak jugak yang....fiuuuuh!...lap peluh. haha..

kelas/kuliah pertama utk pelajar2 ipta ipts. dek nonn2 sekelian...jgn bazirkan duit ptptn yg uols dapat tu bawak bawak lah duduk di alam nyata dek noon...sok dah kerja uols tahu la..langit itu tinggi atau awan lagi tinggi..huh?

ada sesiapa yang baru masuk kerja atau hari pertama di ofis baru? welcome...kerja baik2,ikut cakap orang lama. hah? jangan berlagak hanya kerana uols ada degree master phd. hokey! sijil berkati2 pun kalau tak reti buat kerja dan asyik senyum sumbing pun tak guna,kan?

bagi yang pertama kali jatuh cinta dan bercinta..first love la khonon..jagalah cinta hati anda itu. jaga juga hati anda! jangan kerana i love u, u love me...i folloowww....hancus! ikut nasihat2 yang berguna lagi diguna pakai dari otai2 yang diiktiraf. bukan otai2 yang ditimpa perasaan.

dan yg paling penting...ini adalah entri pertama CAH untuk tahun 2011 ni...huhu! sokongan anda amatlah dihargai.. apa? open table? hehehehehe....nanti. nanti. tengok calendar dulu tahun ini ada ong ka tarak ong. haha..

p/s: buat buat lah happy untuk mendapatkan mood dan mode happy! eerrmmmmm...boleh caya ker yg ni??suka hati haku lah labi!

~Adios!~

5 comments:

fiqas said...

sokong cah tang "jangan berlagak hanya kerana uols ada degree master phd"....
oke cah, selamat berkerja...

Prince Halilintar said...

ujung bulan ni ade ong CAH..Big apple bgtaw prince tadi..terserempak kat die dalam lif..hehe..jgn lupe open table eh..haha

ada 2 orang baru kat ofis arini..besar2 orangnya bak kate Kak Sar..heehee

selamat menyekolahkan anak2..esk giliran big apple pulak kan..haha

sariah said...

Awal bulan sikit drp ujungnyalah CAH...open table....2 org staf baru kt pps nie...adik beradik dgn big applelah CAH...serammm

apple hijau said...

@ fiqas ~ berpengalaman nampaknya fiqas ni...walaupun tak semua ygbergitu tapi kerana nila setitik rosak susu sebelanga, betul tak?

@ prince ~ amboi...sejak bila plak kamcing nganbig apple nih? aiyaaak...susah mau pusing la ini macam..haha

@ k.sar ~ diorg tu manis dan comel mcm big apple jgk la kak..hahahha

fiqas said...

betul la tu cah...ada sorang makhluk tuhan kat office ni, bangga sgt dengan degree tu, keje hampehhhh....

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...