Wednesday, January 12, 2011

hanya aku yg mengerti...





let bygones be bygones
fullstop!

boleh ke?
ntah lah.

kalau dulu boleh
sekarang mestilah lagi boleh

itu kata kau
kata aku?

boleh
pasti boleh

hah?
guna bygone spray??
hmmmmmmmmm.........

p/s: ...atau memang aku yg tak mengerti...

~Adios!~

8 comments:

Prince Halilintar said...

yup..saya memang xmengerti ni..cah ajar sket..hahaha

apple hijau said...

salah tu.
Prince lah kene ajar saya sbb Prince serba tau dan serba boleh..rugi sapa tak nak Prince..haha..:D

shida mj said...

masalahnya ada ke orang yang tak nak prince..hahah

p/s: aku yg tak mengerti

apple hijau said...

tu la...saham Prince naik melambung lambung sekarang ni..

p/s: aku bkn takat tak reti, tak paham langsung!

Prince Halilintar said...

saya agak kebingungan disini


p/s:sambil tergaru2 kepala..haha:p

apple hijau said...

jgnlah macam tu...sbb sy pun mengong. ha ha...

p/s: nanti lah sy cerita tp tak janji..:)

Fiqas said...

cah, aku pun tak mengerti...:)

apple hijau said...

@ fiqas ~ hehehe..no komen (dialog popular fasha sandha..ha ha)

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...