Saturday, January 8, 2011

malam

Bismillah...

Malam yg sejuk, nyaman lagi indah di sinari bintang2 (eh ada bintang ker?) juga sinaran lampu2 neon.. tapi cik apple hijau kebasahan dek kerana peluh. ha ha...baru siap menggosok baju2 sekolah dan baju kerja big apple daa...itupun tak siap ada lagi separuh...penat seh 20 pasang tuu.. tak masuk baju kerja CAH. jadi.. kita minum dulu! eh silap kita berbelog dulu! gilo..

Kerja2 rumah harus diselesaikan awal sebab esok big apple...seperti biasa..dia mula daaah.. ke luar daerah (rasa pelik pulak dgn perkataan ini heheh...) Adeeeeh...hari isnin nanti kompem kelam kelibut. Pukul berapa lah agaknya CAH sampai ofis. hurmmmm...

Walaupun malam masih muda..malam ada tua muda erk? ha ha.. cukup lah sampai sini. macam tulis surat cinta plak..agaknyer la sbb CAH tak pernah tulis surat cinta. CAH nak sambung baca novel. baru beli la tu.. Kecoh! tajuknya Biarlah YM Berbicara ~ Hanni Ramsul keluaran Kaki Novel.

Selamat malam semua dan sweet dream. Jangan lupa baca doa tidur!

” Ya Allah, dengan nama Engkau aku jalani hidup dan hadapi mati. “

 
p/s: sila YM saya sekarang!!

~Adios!~

7 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

hihihi..selamat malam ye acik ku yang cun..kihkihkih..

izzatul atiqah azhar said...

jiwangnya bace novel .

p/s : kate orang , diri sendiri pun sme jugak .. ha ha ha

Fiqas said...

cah, fiqas dah baca buku tu..best sgt...

apple hijau said...

@ alin ~ dah jumpa malam semula dah.. Cun? heheheh...alin dah makan? jom kita gi mcD...haha

@ atul ~ kan kita sama2 minah jiwang..P

@ fiqas ~ betul3x...best. gelak sorang2..:)

Prince Halilintar said...

atul n cah: minah jiwang ke..owhh..hahahaa:p

apple hijau said...

ups! terkantoi plak la atul...

izzatul atiqah azhar said...

berhati-hati prince ade di mane2 ... hehehe

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...