Friday, July 9, 2010

pikir abis abis..

Yes! aku dah jumpa! Lama dah carik baru pagi ni jumpa. Sebenarnya sebelum ni pun carik gak cuma tak carik betul betul.huhu! Thanx Ya Rahman.

Masalah nyer sekarang...sudah tetap ke pendirian tu? fikir dulu abis abis. Se abis mungkin. Jangan menyesal nanti. Waaaa....Ya Rahim, tolonglah aku!

Istikharah? hikhikhik...aku tak pernah buat sebab...??? no answer.

p/s: satu jer tak jumpa lagi - kad staf. hikhikhik...berbulan dah jadi orang asing. Bila nak buat kad baru ni?!!!

~Adios!~

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...