Thursday, July 15, 2010

hari ini

Dah berjam jam dah aku menghadap benda alah ni. New post ni la. Khonon2 nak update cerita terbaru tapi berjam jam jugak lah ia terbiar sepi. Taip taip...padam. Taip title...padam lagi. Ku pandang lama. Lama. Taip semula... A b c d e f g macam Ecah selalu sebut tu...aku padam semula. Kejap aku minimize kan. Kejap kejap lagi aku maximize kan tetingkap blog ini. Dalam kepala otak ni ada macam macam. Kat camera murah aku tu pun ada gambar gambar terbaru paling baru gambar dewan peperiksaan. huhu!

Tetapi Allah SWT belum memberikan keizinan untuk aku menulis di sini. Aku kehilangan idea dan mood. Feel untuk meneruskan kalimah kalimah cinta belum ada.

moral of the story: Kun fayakun = Jadilah! Maka jadilah ia. Setiap yang berlaku dan akan berlaku itu semuanya atas kehendak dan keizinan Allah SWT.

~Adios!~

No comments:

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...