Monday, July 12, 2010

Kita Kongsi Bersama

Tengahari yang sejuk. Sangat sejuk. Sesejuk hati ku. huhuhu! Aku tidak menghabiskan masa dengan makan atau tidur atau membaca buku PKPA atau Pekeliling atau Amanat VC atau apa apa jua buku yang boleh membuat kepala ku berpusing. Tapi aku masih lagi menimba ilmu dari rakan rakan blogger yang aku sendiri pun tak kenal. Oh ho ho ho ho...bukan bukan bukan suruh baca e-novel. No no no...bacalah (kiranya sudi dan berkesempatan). Semoga kita sama sama boleh berfikir. Berfikir tentang diri sendiri.

http://www.sangpelangi.com/saat-terpetik-kenangan-lampau.html#comments

tapi aku belumlah sampai terus nak jadi follower blogger ini. aku harus berkenal kenalan dulu melalui penulisannya. Kalau ok. Tanpa segan dan silu pastinya aku kan jadi pengikut setia sangpelangi ini.

p/s: aku yang masih mencuba dan akan terus mencuba...fuuuh!

~Adios!~

No comments:

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...