Thursday, July 8, 2010

Huwaaah...tolong lah! Camne ni?

Cik apple hijau dilanda kemalasan tahap gaban. Gaban pun tak malas macam ni.

Tanak lah baca buku PKPA dan Perintah Am tu weh....tak best. Langsung! Kalau bagi baca buku cerita tebal macam mana pun cik apple hijau sanggup. Ini??huwaaaah....tanak baca boleh tak? bawak buah dadu la. hikhikhik...

Aaaaarrgh! tak suka tak suka tak suka....

p/s: Ada soklan bocor tak? sapa ada? sila pm saya.

~Adios!~

1 comment:

ms shadow said...

hahahaha..soklan bocor nak jugak..kitapun malas nak baca buku. soalan nya tak menentu. baca lain keluar yang lain...dah berkali-kali tak dpt cemerlang gemilang dan terbilang lagi yg satu..bohsan..

gred27 TK2 soalan umum sape ada soalan bocor..tolong!!!

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...