Friday, July 16, 2010

gambar tak menjadi

Salam sayang untuk semua...

gambar masa pekse hari tu semua tak menjadi. gelap jer...tak tahu mana silapnya. huhu..kamera murah dek non... jadinya tak de la post pasal pekse hari tu. huk huk huk...cuba tengok kat bawah ni...agak nya camera ni pun takut cam tuan dia jugak. berdegup jantung ku...


hmmm...nak kata dewan gelap tak lah jugak. cahaya memang cukup cukup untuk orang ambik pekse. tak ape lah...

p/s: terima kasih kepada kawan kawan yang turut mendoakan. lulus atau 'kurang lulus' itu belakang cerita yang penting...pantang menyerah sebelum ajal ekekekeke..keras sangat bunyi nyer erk? pantang menyerah kalah sebelum berjuang ok skit kot...

~Adios!~

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...