Wednesday, February 23, 2011

no plagiat #3


dia

dia yang ku kenali sejak zaman anak anak
masih aku sayang masih aku disayangi
dia yang ku kenali bertahun tahun dahulu
masih begini masih begitu, lagi

dia dari kejauhan ini
sering ku perhatikan
sering ku saksikan
tanpa dia sedari

dia mungkinkah sudah berubah
atau mungkinkah masih seperti dulu
mungkinkah juga berada dalam persimpangan

dia keliru mungkin
keliru dengan watak sendiri
yang sengaja dicipta

dia sangat lain kini
lain saat bersama aku
lain ketika bersama orang orang tersayang
lain waktu dikelilingi teman teman

dia yang sangat aku kasihi
semoga berpijak dipaksi yang benar
semoga dia tidak terus berpura pura

by: zmj~24feb2011

peace with love... :D

5 comments:

Prince Halilintar said...

wah...dah wajah baru la..cantik..i loike...patut la xboley masuk blog cah semalam..

shida mj said...

i loike too..dapat inspirasi di kala MC ke..hehe

apple hijau said...

@ Prince ~ syukran syukran...hijau itu aku..ngeh ngeh ngeh..

@ shida mj ~ toche toche...ilham lepas makan ubat tido ubat tido...ha ha

Fiqas said...

terkejut...ingtkan salah umah dah tadi... hehehh...

eh cah, umah kita sama color la..sy pun dah tukar jadi hijau jugak...:)

apple hijau said...

@ Fiqas ~ raya hari tu tak sempat cat rumah..ha ha

owh ok. nanti sy dtg rumah awak pulak.. hijau itu menawan..ahaks!

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...