Sunday, February 20, 2011

Fikir Fikir #1

Assalamualaikum...

Tetiba teringat plak kumpulan Ahli Fikir.. fikir fikir ...la la lalalaa..fikir fikir... ada lagi ke grup tu eh? ah abaikan...

Tetiba terasa nak bermuhasabah diri.. Moh le kita sesama renung renungkan dan selamat beramal..ceh ceh ceh macam ustaz plak..

Fikir sejenak...yang mana satukah pilihan anda?
  • Pandai cakap dan pandai buat kerja...
  • Pandai cakap tapi tak pandai buat kerja...
  • Tak pandai cakap tapi pandai buat kerja...
  • Tak pandai cakap dan tak pandai buat kerja...
working together... anak panah - macam lambang ofia haku plak PPS menuju puncak..huhu!

salam sayang
dari haku yang berdoa semoga hari ini lebih baik dari semalam. semalam...walaupun pahit ia tetap dalam ingatan. semalam...walaupun manis ia tetap dah berlalu. semalam...dia mula daaaaahh....ha ha ha

peace with love... :D

3 comments:

hitam . putih ♥ izzatul said...

tak pandai cakap tapi pandai buat kerja .

suka macam tu ,

okeh tak cah ,

cah cmne plak :)

Prince Halilintar said...

boley2 hitam putih..prince pon suke camtu..hehe

tlg jawab kan tuk cah..hahaa..larikk

apple hijau said...

@ Atul ~ ala ala pemalu gitu jawapan nyer.. :P

Prince dah tolong jawabkan...bagus betul Prince ni kan...haha

@ Prince ~ apa yg atul suka dia pun suka juga yer?

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...