Thursday, February 10, 2011

Doaku Hari ini dan hari esok dan esok...

Bismillah,

Ya Allah,
semoga hari ini aku tabah menghadapi pekerjaan ku
semoga hari ini aku boleh senyum bila orang berkata yang macam macam
semoga hari ini aku lebih tenang menangani orang sekitar

semoga kesabaran ku hari ini tidak diperkotak katik kan
semoga kegembiraan hari ini tidak dicemari oleh mana mana pihak
semoga kesetiaan ku hari ini kan tetap utuh seperti semalam

semoga kesihatan ku, suami dan 3princess berada dalam prestasi yang baik
semoga rezeki yang diperoleh mendapat barakah dari-NYA
semoga kebahagiaan sentiasa melingkari perjalanan kami

semoga permohonan pertukaran ku cepat cepat di proses
"Pihak kami telah menerima permohonan pertukaran puan ke UiTM Kampus Puncak Alam. Permohonan tersebut adalah di dalam proses tindakan pihak kami."
~kiriman emel dari pihak bertanggungjawab beberapa hari lepas..heheheh! Syukur Alhamdulillah...

semoga niat suci ku untuk menaiktaraf diri sendiri dan keluarga turut di restui
Tawaran Cuti Belajar Bergaji Penuh bagi Staf Pentadbiran UiTM (Kumpulan Sokongan Gred 17 hingga Gred 40) ~ Pekeliling Pendaftar Bil 05/2011 ...ngeh ngeh ngeh! Amin Ya Rabb...

dan
semoga hari esok kita ketemu lagi
InsyaAllah.

peace with love... :)

8 comments:

Prince Halilintar said...

walaupon berat hati diatas pemergian cah..namun prince tetap doakan yg terbaik untuk sahabat2 prince..moga ape yg diinginkan menjadi kenyataan..sob2 :`(

apple hijau said...

Prince nih...CAH belum nak pergi lagi...permohonan jer tu...sob2 jgk :(

Berat yg memandang berat lagi yg memikul..haha

Prince Halilintar said...

klu cah xde nanti sape nk jadi penasihat saya???hehe

shida mj said...

InsyaAllah, semoga kebahagiaan dan kejayaan jadi milik CAH

eraerzarusli said...

awak!!!

dari puncak alam ke rumah era, tak sampai 20 minit tau! leh aa dtg..sembang2..makan2..

:)

apple hijau said...

@ Prince ~ ala sekarang kan canggih manggih era global gitu...huhu!

@ K.shida pun sama jugak..jom kita isi borang..

@ eraerzarusli ~ hehe..malu lah..tp dlm hatimau juga...hahahahahah.. :D

Fiqas said...

salam cah...

moga semua doa dan harapan cah dimakbulkan...amin ..

apple hijau said...

TQ Fiqas...sama2 lah kita terus berdoa...Amin!!

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...