Thursday, March 24, 2011

tidak perlu ada tajuk

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih

Pejam celik pejam celik waktu itu kian hampir....

hurmmmm.....

suka kah?
sedih kah?
gembira kah?
nak nangis kah?
nak ketawa kah?
tidak berperasaan kah?

mungkin aku suka sebab pagi pagi nanti tak payah dah nak tempoh jamm sepanjang jalan perjalanan (macam lah jalan baru tu tak jamm. lori banyak uols. heh!)

mungkin aku sedih sebab akan meninggalkan PC,printer,meja dan kerusi yang sangat aku sayang (agak2 kalau aku request nak angkut benda2 tu logik tak? rampasan kuasa telah berlaku.. ha ha )

mungkin aku gembira sebab impian hampir terlaksana...meninggalkan...(selama ni asyik aku jer yang kene tinggal...hi hi )

mungkin aku nangis jugak la kot.. uwaaa... macam mana nak bagi supaya tak menitiskan air mata eh? (serius!aku tak nak nangis dan tolong jangan ada airmata..sob sob sob)

mungkin aku ketawa tapi itu sebenarnya.... sebenarnya... teknik mengaburi pihak lawan...ha ha (tolong ketawa sama okey... ngeh ngeh ngeh)

perasaan bercampur baur akan membuatkan aku seperti orang tidak perasan. errr...?

*n3 layan perasaan...

p/s: tengahari ini mau jalan2 hiburkan hati bersama sifu hani, smj dan aszil. Ooyeah!..

peace with love... :D

6 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

utk mase akan datang jugak..hihihi..best la dpat tukar..nak tukar jugak.. T_T

apple hijau said...

@ Alin ~ best memang best...tapi sedih tetap sedih...membesar bagai johan di sini.. heheheh..:)

Prince Halilintar said...

setiap pertemuan pasti ade perpisahan kan..

(xsabar nak tgk adegan berhujan air mate nanti)kikiki... :p

apple hijau said...

@ Prince ~ tak de tak de...air mata mahal!

tak nak datang la cam tu...ha ha ha

Prince Halilintar said...

sebab mahal la prince nak tgk tu..haha:p

apple hijau said...

@ Prince ~ no no no...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...