Monday, March 21, 2011

tersurat dan tersirat


Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempat ku
Membayangkan pahit manis berlaku
Tak siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesatkan
Tak kan ku melupakan
Tiada pertimbangan

**
Keheningan malam membalutkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

***
# Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam ku putuskan
Biarlah rahsia
Semakin aku hitung dalam cinta
Tiada kuasa mampu menghalangnya
Hentikan kata-kata bertulangkan dusta

***
Dan kisah ku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam ku putuskan
Biarlah rahsia
Pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempatku...

~Biarlah Rahsia~


salam sayang
dari haku... hanya haku yang tahu...ahaks!


 

11 comments:

Prince Halilintar said...

shhhhh...biar rahsia..prince pon ade kod rahsia..jgn bgtaw org taw cah..hehe

apple hijau said...

hokey hokey...memasing simpan rahsia memasing..

ehem2 Prince...apa rahsia Prince tuh? hahahhahahaha...

a.samad jaafar said...

ceh..punye la benak 'lagu' saya ni.. dah separuh baca baru sedar yg ditulis tu lagi cik siti kita..hihihi
err..betulke lagu ni ditujukan kpd datuk K ?

shameel Iskandar said...

saya suka lagu ni. sgt suka.nape suka. biarlah rahsia

apple hijau said...

@ Yob ~ dah kebah ke demam tu? datuk siti jer yg tau jawapan nya... :)

@ shameel ~ lagu ni ada makna yg tersendiri bg org2 yg byk rahsia kot...mcm kita.. heheh!

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yesil Elma, pe kabor? Lama Yong tak nyongket sini...broadband Turki kekadang semput, kena jimat penggunaannya sbb kos mahal. Ni dah balik Msia, siang malam akak guna. Dulu suka dengorv lagu2 Siti, sekarang dah kurang. Tak tau ngape!

Prince Halilintar said...

klu bgtaw kat cah bukan rahsia la nanti..hehehe

apple hijau said...

@ Yong ~ wa'alaikum salam...waah..sekarang ni kt Msia la ye..

sy suka lagu2 dia yg dulu2, yg baru ini jer la yg best..hihi

@ Prince ~ tak peduli! nak tau juga...:p

AngahSayang2314 said...

uittt biarlah rahsia... kenapa nie kak... macam ada tak kena jer....

apple hijau said...

@Angah ~ pandai nyer angah...syyyyy... x de ape2 lah..suka lagu ni jer..

Mohamadazhan hjDesa said...

salam

moga hati terus cekal dan tabah dalam melalui duri2 dijalanan hidup :)

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...