Wednesday, March 16, 2011

perasaan ???

Salam sejahtera...

Akhirnya ia muncul jua...

16 Mac 2011~Rabu

al seperti biasa la... haku kan masuk ofis waktu anjal WP3. dekat dekat 8.30am baru nampak muka haku nih. belum panas lagi kerusi... owh itu pengganti ku sudah sampai??? uwaaaaa... macam mimpi daa.... terpaksalah haku mengalihkan saki baki barang2 ke tempat lain.

apa perasan ye masa tu?

hurmmm....suka ada. sedih pun ada. gembira ada. sayu pun ada. tapi... cover man cover... buat tak tahu sudah... gaya jelitawan... ha ha tak kan nak tulis gaya macho plak kan.. :P

beberapa minit sebelum lunch our

suara dihujung talian : puan, boleh tak kalau puan lapor diri ke puncak alam esok?
aku : ???
suara itu lagi : sebab keperluan di sana agak mendesak...
aku : ??? bla bla bla...
suara itu lagi : ok tak ape.. bla bla bla...

apa perasaan haku masa tu ye?

hurmmmm... tak de perasaan!

alang alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. that's it!!

haku yang apply pertukaran ini. mahu atau tidak. suka atau tidak. sanggup atau pun tidak. inilah perjalanan yang harus ditempuh. walau apa pun yang akan terjadi di sana... tangung lah sendiri.

tidak pernah akan wujud erti penyesalan. tadahlah dengan kekuatan pengalaman lalu. masalahnya kuat ke haku nih?? heh!

salam sayang
dari haku yang sentiasa memohon kekuatan hati.

peace with love... :D

11 comments:

Prince Halilintar said...

akhirnya..prince sentiasa support cah wpon jauh dimate namun dkt dihati...

p/s:lps ni utk mengenang jasa cah prince akan selalu dtg ke tmpt cah tu wpon sdah org len mgantikannya..ade apple disebalik pokok tu..haha

Fiqas said...

cah, jgn pernah ada penyesalan atas setiap jalan yang kita pilih..

selamat bertukar ketempat baru..so, cah akan bertukar awal la ni??

apple hijau said...

@ Prince ~ tq ye prince...sob sob sob terharu...

p/s:tau dah.. disebalik pokok tu ado apple mudo..ha ha

@ Fiqas ~ tq jugak fiqas... :) kalau ikut bos sini 1 April la pindah nyer...

sariah said...

Kesian kerusi kt dpn akak ni...kosong je nanti....sapakah bakal penggantinya....apa2pun ku doakan dan iringi semoga persahabatan ini ada kerinduan....wowww...

AngahSayang2314 said...

angah pun pernah mcm tue dulu lepas tue hubby ckp jgn pernah menyesal sebab apa yg berlaku adalah pengalaman hidup

nabilah_2908 said...

jika pehijrahan itu membawa kebaikan..teruskan la...no turning back.. :)

wish u all the best..!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SELALU KEKERINGAN IDEA ??

apple hijau said...

@ kak sari ~ biarkan kerusi itu kosong. jangan ada pengganti. ku takut pisang kan berbuah berkali kali... ha ha...

@ Angah ~ setuju tu Angah...pengalaman hidup yang tidak akan berulang...tq angah :)

@ nabilah ~ tq nabilah. suka dengan perkataan 'penghijrahan' - membawa maksudnya yg tersendiri.. :D

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

wah! tahniah sis..;) rebut peluang yg ada yaa.. ^^

ps: lgu?? melda..putuss..memg siok hbiss.. wee ;)

apple hijau said...

@ Anna ~ tq Anna. hi hi hi

lagu tu memang syiookk!!

hitam . putih ♥ izzatul said...

lagu melda "putus" dulu kt blog ana sekrg kat belog cah plak ..

sedih :(

apple hijau said...

@Atul~ lagu putus tak pe jangan kita putus hubungan sudah.. heheh!

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...