Tuesday, March 15, 2011

Keperitan hari ini kekuatan hari esok. mudah mudahan...


Assalamualaikum wbt...

Hampir satu minggu belog ni dibiar sepi tanpa sebarang bicara.

Terima kasih kepada yang meninggalkan jejak bertapak pada n3 sebelum ini. Maaf yang teramat sangat kerana tidak membalas komen2 anda semua. Walau apa pun komen2 itu sungguh sungguh saya hargai. Jangan serik ye.

Pengikut pengikut baru (ada ke?) terima kasih yang tidak terhingga dari saya. CikAppleHijau akan jejak dan ikut anda juga.

Aktiviti jelajah dari belog ke belog pun sudah lama tidak lakukan. Apakah???

Oh tidak... Jangan begitu. Saya masih ada hati pada belog2 anda semua. Saya akan menyelongkar belog anda semua dan membacanya satu persatu. Nanti. Promised!

Pada petang saya menulis n3 yang sebelum ini... jeng jeng jeng... tiba tiba kesihatan saya sangat tidak mengizinkan untuk terus berceloteh dan mencurah bakti di sini. Tidak juga di rumah apatah lagi di ofis. Menyorok dibawah sang selimut tebal berhari hari siang dan malam. Banyak yang tertangguh. Alhamdulillah keadaan sudah kembali normal.

Kesibukan menjalankan operasi pembersihan kawasan meja pula terpaksa dilakukan. Memandangkan pengganti saya akan menghadirkan diri nya pada 16 Mac 2011 di ofis ini. Yes my lovely readers... permohonan saya untuk meninggalkan ofis ini telah direstui dan direlai. Again, Alhamdulillah...

Perjalanan kehidupan saya selepas ini?? Mudah mudahan akan lebih bermakna. Amin! Kehidupan 'kayangan' ini sudah pasti akan saya rindui.

PPS 2011

PPS 2008 - tetap dalam hati walaupun sebahagian besar sudah mejadi sejarah.
Dan, aku jua akan menjadi sebahagian dari sejarah itu. sob sob sob...

salam sayang
dari haku yang tetiba menjadi formal kali ini. Saya??? ha ha ha..

peace with love... :D

8 comments:

Prince Halilintar said...

waaaaaaaaaaa..sobs..sobs..wauaaaaaaaaaa........

p/s:ensem prince dlm gmbr tu (sedapkkan hati)

shida mj said...

akan pergi lagi seorang kawan ku..moga kembali semula suatu hari nanti.

apple hijau said...

@ Prince ~ ala encem encem.... hah! kan dh tak encem nangis banyak2..ha ha ha...

@ shida mj ~ frenz 4ever.. kembali ke PPS? tunggu abis study..ahaks! berangan... heheheh!

suzie said...

Ala... Sedihnya..taksuka majlis perpisahan.. Op!op!.. Acik nak g mana sbnrya?..

hitam . putih ♥ izzatul said...

ni la yang ditunggu2 oleh sy ..

laaa .. cian prince tiada teman lepas ni .. cmne ni ? cmne ..

apple hijau said...

@suzie ~ acik pun tak suka perpisahan tapi itulah putaran dunia...ceeewah! acik ---> menuju puncak...weeeeee...ha ha..

@ atul ~ sape kata Prince tak de teman? hitam putih la teman dia..ngeh ngeh ngeh...

Fiqas said...

Cah, semoga tempat baru nnt cah akan lebih bersemangat waja dan kental untuk berjuang..:)

apple hijau said...

@ Fiqas ~ tq Fiqas...harap2 nyer begitulah... Fiqas,mcmn di tempat baru?

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...