Tuesday, August 10, 2010

Lagi Lagi Kenduri

Salam menjelang sahur...hahaha suka hati aku jer..

cik apple hijau lemah betul bila nak buat n3 punya title. last last ciplak ajer tajuk filem senario tu Lagi lagi senario jadi Lagi lagi kenduri. Kali ni kenduri kat opis pulak. gambar tak banyak sebab segan seh ngan ustaz. i kan pemalu silu gitu...

Layan jer la...

Dah namanya kenduri mestilah ada makanan. kan?kan?kan? Nasik lemak nya ajer ada 3 jenis lauk, mee hoon spesel, bergedil, kuih keria, kuih itu kuih ini peeeergghh..mabeles.

Bos bos dan sebahagian staf lelaki bersama Ustaz Ghafarullah (yang bersongkok) sedang menanti big bos. Tak sabar sabar dah rasanya mereka ni nak mendengar tazkirah daripada ustaz sempena nak menyambut Ramadhan ni. haha..

Yang paling kanan ialah Encik Ipin. Yang paling kiri (nampak sebahagiannya jer) itu ialah big bos. Memasing khusyuk wa tawadduk mendengar penerangan uztaz. Sorang lagi yang juga mendengar dengan penuh semangat ialah Reza (yg pakai baju putih) haha...Jan, ko dengar ke ko berangan nak buat blog?

Encik Mi (baju hitam), Encik Nizam (imam muda PPS) dan Puan Sri Sari juga memberikan sepenuh perhatian dengan apa yang diperkatakan oleh ustaz.

Bila dah habis tazkirah...apa lagi? makan lah... tapi cik apple hijau tak join diorang makan kat bilik meting tu. Kami meluru terus ke pantry. Tak payah nak kontrol kontrol ayu makan kat sini. Bedal aje la...

Kak Sari punyer air teh memaaaaaang superb!

p/s: untuk Nuar a.k.a Anu, kat InED ada tak macam gini? huhu!

~Adios!~

2 comments:

sariah said...

Cik Apple Hijau, betul ke pic i tu...nmpak banyak masalah je...ohhh..mgkin masalah mcmana nak bagi teh tarik tu menarik kot...haha3.

apple hijau said...

pandangan yang jauh ke depan tembus dinding,sedang memikir nak buat gerak gempur party PPS..huhu!

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...