Monday, August 30, 2010

lagu raya...lagu raya...lagu raya apa???

Puasa ada 10 hari lagi. Hari tu janji ngan Prince Halilintar nak letak lagu raya kat belog cik apple hijau ni seminggu sebelum raya. Tapi.... nak letak lagu apa ni? any idea??

Tak jadi lah nak letak lagu raya yang sedih pilu syahdu syahdan tu. Hari Raya kan untuk kita semua bersenang senangkan hati setelah berjaya menjalankan ibadah puasa dan melawan nafsu. Tak kan nak letak lagu meratap ratap pulak di hari yang kita dituntut untuk bergumbira. kan?kan?kan?

Nak letak lagu apa ni weh???

~Adios!~

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...