Tuesday, September 14, 2010

Syawal hari ke-6

Salam raya....

ek eleh...raya dah dekat seminggu baru nak letak lagu raya. apa da.... ha ha ha... haku baru terjumpa lagu ni la... Sepasang kurung biru ke hapa ntah. ala boleh la raya kan sebulan. kira ok la tu kan? kan? kan? hihi

tak dapat sepasang kurung merah jambu dapat sepasang kurung biru pun jadi lah... haku nak jugak kurung merah jambu tu. sutera merah jambu. ah!giler betul!

tak pe lah korang layan jer la lagu ni. minggu depan aku tukar lagu lain. tak de mood lagi nak cerita pasal raya. lain kali la erk.

~Adios!~

No comments:

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...