Thursday, September 23, 2010

dah ok. kot.

hari ni dah ok kot.
tiga empat kali dok klik klik
dah tak keluar dah
hantu jentayu.com tu...

alhamdulillah
boleh lah terus memegang title blogger tegar
eerrrrrr....blogger tegar?
miahahahahaha...
apa apa ajer lah labi

terima kasih pada En. Yimz yang banyak membantu.
terharu rasanya.. huk huk huk...
terima kasih daun ubi ye Yimz.

musykil musykil...
mana pergi si budak Nuar ni.
memang nak kene WakSuQun ni...
oh! tau tau...
dia bzzzzzzzt
mengalahkan sang lebah
bzzzzt bzzzzt.....
hi hi hi (melalut plak)

~Adios!~

2 comments:

Prince Halilintar said...

lepas ni bersemangat balik la apple hijau dalam berbolog2..hehe.

Hidup Blogger!!

apple hijau said...

betul3x. kejadian ini tidak akan mematahkan semangat apple hijau utk terus berbolog2...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...