Thursday, September 16, 2010

PeNuh

Salam Syawal yang masih hangat...

Kehangatan beraya ziarah menziarahi masih ada
dan open open house pun kian terasa bahangnya.
Walau pun begitu ramai juga yang sudah mula bekerja.
Bekerja dalam suasana mood cuti.
Sunyi di sana dan sepi di sini.
Lompong lompong belaka. haha

Ah! semua itu tidak lama.
orang benua belah sana kata...
back to normal!
Awal minggu hadapan penuh lah tu....
bukan takat opis penuh.
jalan raya pun penuh.
parking lot pasti pasti penuh.
kedai makan apatah lagi.
sekolah penuh.
universiti pun penuh.
bank pun penuh.
balang kuih pun masih penuh.
atas meja laaagi penuh (meja haku la tu).
semua penuh la.
agak agak mana yang tak penuh?
cuba teka. 
ntah!
haku pun tak tahu.
hik hik...
POKET ajer yang tak penuh..(haku jugak).

~Adios!~

2 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

poket kite pn xpenuh..hukhukhuk..sedih!!

apple hijau said...

tak pe tak pe kamis minggu depan penuh la tu...(lamanya nak tunggu hari kamis tu ye) hahahaha

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...