Thursday, September 23, 2010

acara potong kek. lagi.

Salam...

Warga PPS ni memang sentiasa meriah. Sebab?
sebab... orang orang nya suka buat acara potong kek.
sapa pulak punya beday hari ni?
jeng jeng jeng...

Jom ikut cik apple hijau ke tempat biasa. Pantry la... mana lagi.

eeh...kita tengok kek dulu la. nyum nyum...dilices mabeles trabeles!

Ya ampuuun...yang kat belakang tu kenapa tu?

amboi amboi amboi kak zaidar...

alamak! gambar kurang memuaskan plak. terkejut kot sebab beday boy memberi pose yang sungguh menawan. (ala releks la Jan..)

dah.... merenung masa depan pulak ke? baru je potong kek. dah jangan difikir fikir umur yang makin banyak tu. old at aged, young at heart. ha ha ha... (gambar tak berapa clear jgk la)

untuk beday boy (bukan boy tu untuk kanak2 rebina ker?)
selamat hari lahir.
moga sentiasa dalam keberkatan usia
dan kemurahan rezeki.  
naik gaji.
boleh belanja lagi.
dan boleh cepat kawin. hik hik hik


~Adios!~

2 comments:

Prince Halilintar said...

cake nye memang menjilat jari..tapi sekali lagi prince xsempat nk nyanyi lagu la...haha

apple hijau said...

kalau Prince nyanyi...alamatnya...ujan la.hahaha...tak dpt nyanyi tak pe jgn tak dpt kek.hehe..

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...