Sunday, November 14, 2010

Takziah untuk Jan.

Salam pagi Isnin yang suam suam kuku
sebab aircond macam hidup segan mati tak mau
Kecerahan pagi yang menyengat kulit
rupa rupanya membawa khabar yang kelam

Al Fatihah untuk Arwah bapa Reza aka Jan
salah seorang pegawai di pejabat CAH
Didoakan semoga Allahyarham ditempatkan bersama orang2 yang beriman
untuk Jan ~ aku tau kau seorang yang tabah dan kuat. Dan, aku tau kau seorang anak yang taat walaupun kau budak nakal. Kau telah menjalankan tugas seorang anak dengan sangat baik. 

p/s: Uwaaaa...tiba tiba haku teringat kat arwah abah..Al Fatihah untuk abah jugak. sob sob sob..

~Adios!~

3 comments:

Prince Halilintar said...

Al-Fatihah.semoga rohnya ditempatkan dikalangan yg soleh lagi beriman..amin

apple hijau said...

Amin...teringin gak td nak ikut melawat tapi...apakan daya..

Prince Halilintar said...

sabar je la CAH eh..prince kan wakil tuk CAH..

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...