Wednesday, November 10, 2010

hajat di hati

Salam uols....

Pagi pagi kene ceria. Walaupun hati tidak sebahagia mana... hahaha...dia mula dah... ada orang kata i ni jiwang. ahaks! penchenta novel memang jiwang. i like that..huhu...belasah la labi...

Hajat di hati...

hari ni nak hupdate belog dengan gambar gambar yang i ambik masa 3hari 2malam tu
carik punya carik...korek punyer korek...halmaklum dalam beg i tu macam2 ader...heheh!
ish ish ish... tak jumpa!

makanya...

harap maaf. n3 tak boleh post hari ni. mungkin malam ni.  mungkin esok. mungkin juga minggu depan. eh!minggu depan tak boleh. dah tak de feel. feel kene ada beb. itu sangat penting.

p/s: lamanya tak gi MPH carik novel. Senarai panjang tajuk novel dah lama menunggu...

~Adios!~

6 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

hihihi..jgn lupe tau letak gambar banyak2.. ;p

Prince Halilintar said...

wah..anak2 tak rindu eh CAH, lepas ni boley la pergi lame2 sket..haha..tambah pula papa die pandai jaga anak2 kan..

apple hijau said...

@ alin - bisa di atur... gambar acik posing nak jugak ker?ekekekke...terkezut org nanti.

apple hijau said...

@ Prince - wah wah wah Prince...anak2 okey, mak pak yg meroyan nanti...hahahahhaha..

Prince Halilintar said...

haha..apela CAH nie..CAH bgtaw prince sape pelakonnya??nak taw!

apple hijau said...

hehehehehehehe...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...