Tuesday, November 16, 2010

Menjelang Aidil Adha

Salam...

Walaupun meja ku penuh dengan kertas kertas dan fail fail....hmmmmm....belog harus dihupdate.
Walaupun ku tahu kerja ini tidak boleh selesai hari ini...hmmmm....kerja harus dilunaskan juga.

Banyak pulak benda nak kene setle sebelum cuti ni. Geram plak haku. Nasib baik lah cuti sehari jer...
lupakan pasal kerja. Penat dah.

Kepada semua - selamat menyambut hari raya KORBAN!

"bukankah bila orang yang kita sayang dan cinta berasa bahagia, kita turut bahagia?secara tidak langsung ianya untuk diri kita sendiri juga.. mungkin bukan secara zahir, tapi bahagia dalam diri dan emosi =D ~ by nik fatimah ~

p/s: ...tidak salah kan kalau kita berkorban untuk kebahagiaan orang lain? lebih lebih lagi orang yang kita sayang. melupakan sejarah silam yang manis juga suatu pengorbanan, kan? : LOL

~Adios!~

6 comments:

Prince Halilintar said...

wpon keje byk dan cuti sehari je..sambutan aidiladha tetap disambut jua wpun sederhana..cian prince berkorban di rumah sorg2 je..hehe

apple hijau said...

Knp Prince tak gi rumah 'mak ngah'? boleh kan 'mak ngah'? hihihihi...

Prince Halilintar said...

Sebab CAH xnak temankan prince..(baiknye alasan..hehe)

sariah said...

Kesian Prince kan Cah....akak boleh je temankan tapi Prince ni malu2 kuching...miau..miau....

apple hijau said...

@ Prince & k.sari: mau tapi malu...miauuuwww...haha!

Prince Halilintar said...

miow..miow..(sambil wat aksi comey)

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...