Sunday, November 14, 2010

Memang jalan jalan makan hangin jer le...

Uols layan jer la....

Tetiba jadik pemalu plak Qiqin ni.


 Ummi ambiklah gambar Nina tengah makan ni...
Ye la..

 huuuu...sejuk.

 Spongebob spongebob where are u?



 Dah dah...jom balik. Ummi tak bawak duit ni.
uwaaa...ada ke patut nak gi berjalan kad ATM tak bawak...mati semua hangan hangan!

p/s: antara klang dan shah alam ~ dekat tapi jauh...

~Adios!~

6 comments:

Prince Halilintar said...

suke betul anak CAH ni gan spongebob..CAH nape xcall prince..bole prince bg pinjam credit card prince..hahahhaa:p

apple hijau said...

wow! credit card?

hep hep...babab Prince. Say No No No to credit card...tidak baik utk kesihatan.

hehehehhehe...

izzatul atiqah azhar said...

mereka comel seperti umminya .. hehe

apple hijau said...

hihihihi...tq
mak ngah pun comel gak..ups!

Prince Halilintar said...

kencang betul CAH komen kat sini eh tanpa pengetahuan paknagah..eh prince!hahaha

izzatul atiqah azhar said...

mak ngah "wannabe" mane neh ?? hahahahaha ..

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...