Monday, November 29, 2010

Due Date Hantar Borang SKT 2010 @ 30 November 2010!!

Ya! hari ni adalah hari last untuk kami orang2 pejabat ini untuk menghantar borang SKT (Sasaran Kerja Tahunan) bagi tahun 2010.

Uwaaaaa...korang suruhlah haku gi kursus ke (jangan kursus Induksi sudah la). Suruh haku gi periksa PTK ke atau pun suruh haku jadi urusetia projek2 pejabat...haku rela!

Tapi...janganlah paksa haku isi SKT ni. Isi borang ini lah yang paling haku tak suka! Walaupun ia sangat penting. Serius mak tak suka nyiah oiii.

Copy and Paste?
Oh. No no no! Ini tahun haku punyer kerja sudah lari bidang. Bukan setakat lari lari anak tapi lari 400m BERHALANGAN! huhuhu! melampau tak?

p/s: nak sambung memeningkan kepala...

~Adios!~

4 comments:

Prince Halilintar said...

saye pon mule2 risau gak sebab tgk org len dah siap saya xwat2 lagi..last2 saya yg siap dulu..hehe

congrats CAH!! pekerja cemerlang CAH eh..heehee

apple hijau said...

Alhamdulillah...akhirnya...siap sebelum 5.30pm. huhuhu...

TQ Prince...ish malu la...

shida mj said...

haha..SKT tahun depan klu ubah lagi tak tau la..penat...huhu

apple hijau said...

pening kepala memikir walaupun itulah kerja kita tiap2 hari..tapi tak boleh lawan k.shida siap ada figure2 tu...heheh!

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...