Tuesday, October 26, 2010

Tiga Tahun Masihi yang Lalu...

Selamat petang kepada pembaca dan pengunjung belog...

Halkisah...tiga tahun masihi yang lalu telah lahirlah seorang lagi umat Muhammad. Seorang puteri lebih tepat lagi. Seberat 3.4 kg. Pada jam 1.20 pagi. Malam Jumaat. Alhamdulillah sihat dan cukup sifatnya.

Itulah dia Nurul Aisyah Iman. Puteri hati CAH yang ke3. Dan, hari ini genaplah umurnya 3 tahun mengikut tahun masihi. 26 Oktober 2007.

Seperti biasa sebelum melelapkan mata dia akan mengulangkaji....

A B C..
lagi?

D E F..
lagi?

G H I..
lagi?
Memang tak boleh duduk diam.
Pandai merajuk.

Bersama kakak2nya. 
I love You!
terkejut ummi

I love U too baby...(yes! she is my 'baby' walaupun umur dah 3 tahun)

I love U too Ummi...

~Adios!~

7 comments:

Fiqas said...

3 tahun ya? eh, itu dah boleh tambah lagi sorang umat muhammad...:)

Prince Halilintar said...

prince sgt bersetuju dgn kate2 Fiqas tue..heehee

apple hijau said...

@ fiqas & Prince ~ Hadoi!!! hehehehe...

Prince Halilintar said...

CAH BOLEH!!! ehehe=)

erly said...

wah!!!!
selamat hari lahir tuk aisyah iman....
nk bg pe yek kt chah nie...
TGGGUUUUU.....
x lama lagi muzaffar plak....
ingat nk blk meru mggu nie tp mcm2 alasan yun tue...
sejak ada umah sndr nie..susah plak nk blk meru...
akanku pujuk yun...hihi!!!!
doaknlah..blh kita jumpkn....

apple hijau said...

@ Prince ~ banyak la kau punyer BOLEH Prince. ahaks!

@ erly ~ tq... lama betul tak jumpa muzaffar tu.
waaah..tahniah2x dah ader belog. teruskan. i want to be the 1st follower..hehehehe

sariah said...

I tau ummi ecah boleh; apa lagi teruskanlah....hobin jang hobin....apa2pun dah besar Aishah ye...selamat hari lahir...tetiba teringat lak kat awe...huhu...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...