Monday, October 11, 2010

sekilas...siri beraya #3

Salam...

okey. okey. mak tau la syawal dah lama abis. dah masuk musim orang naik haji pulak. ate gambarnya banyak benor tak larat nak menyimpan. sungguh rugi kalau tak dipamerkan. ha ha ha. jadik...layan ajer la yer...(inilah akibat tak hup-date belog udah nyer ketinggalan kapal terbang) hu hu hu..

sekilas...

 open haus rumah Pn Dora - ex bos.

 beraya rumah En. Apad - seremban. harap maap muka mak tak de dlm pic ni. tak payah nak tenung tenung pic ini. heh!

Memasing ceria sebab dah kenyang...Alhamdulillah. Bersedia untuk makan cendol Leman Dawi plak.

Makan makan di rumah my lobely boss - PM Dr Nazip - sijangkang. peeeerrrrgghhh....tidak terkata kelazatan makanan2 nya. psssstt...yg berbaju hitam itu lah tuan rumah.

PPS Raya 3.10.2010. happening. itu jer yang mampu dilafazkan.

Big boss kata...kaki dan tangan yang mencari rezeki di PPS sahaja.
 suka this pic. tapi ada 'slack' skit. he he he...

nak selit gak pic ni. hi hi hi...Ecah dapat duit raya dari big boss...

Bujang PPS. Malu malu tapi mau... wow!

Banyak lagi pic yang menarik tertarik memang deboom. tapi...udah2 le tu...tunggu le raya tahun depan plak. Kebanyakan pic ini adalah belas ehsan En. Yimm dan jurugambar2 profesional & amatur PPS. mak tumpang sekaki jer. langsung tak keluarkan kamera mak yang murah itu. Dan, raya tahun ini semua beraya jauh jauh... Maap, tak dapat join gi rumah En. Yimm, En. Kamal &  Cik Mai - Perak. Ate mak kene join konvensyen kaunseling daa... 

Siri Beraya habis di sini. Ambil air kosong buang teh tarik...ambil yang jernih buang yang keruh la tu maksudnya..... Sekian, terima kasih.

~Adios!~


2 comments:

Prince Halilintar said...

mmg bez kan raya gan korang sume..tapi raya dah abes,pasni kite minum kopi n makan biskut kat pantri je eh..

apple hijau said...

eh jangan lah sampai mcm tu...hehehe...kat pantry pun mcm2 ada...memang tak bleh kurusla kalau ini macam...hahaha

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...