Monday, April 26, 2010

Satu Impian...

Korang ingat ape? den punyo impian ko? heheheh bukan lah...lirik lagu Juara Idola Kecil 2. Best lagu ni. I like!! Belum reti nak download tu bagi lirik jer...

Satu Impian - Dayana

Di sini aku mencari
Akhirnya aku temui
Kuntuman asmara berbunga di hati
Kau dan aku berjanji
Dan ternyata sudah bayang dicipta
Berbalas tanpa ada dusta
Menerusi hati
Berserak rasa
Sebalik udara
Inilah erti pengorbanan
Kasih yang kuberikan
Kisah hidup yang masih panjang
Kucari jalan kesudahan
Satu impian

2 comments:

Ms Shadow said...

Anak-anak k.shida suka ngan dayana ni..lagu nipun siap hafal..cerita bebudak idola kecil tu pun siap tunggu..

apple hijau said...

sama lah ngan anak2 saya tu...suka benar nengok cerita diorg kat tv tu. sy pun lupa hr ape...diorg dh standby terpacak depan tv..bdk2 zaman sekarang.

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...