Sunday, February 21, 2010

my mentor a.k.a sifu...

Hello Ms Pearl....

hehehhe...Ms Pearl ni la i punya mentor a.k.a sifu dalam bab-bab penulisan blog ni...tanpa nyer tak de maknanyeeeeeer.....sentiasa mendorong walaupun dia dah jauh di mata tapi dekat di hati tau!(lebih-lebih lagi Porcelain Doll dia tu). Halmaklumlah....Porcelain Doll Ms Pearl ni sebaya ngan My Little Princess beza 4 hari jer...tak gitu Ms Pearl?

Kalau baca Ms Pearl punya blog...peeeerrggh!dahsyat! Ada gaya tersendiri. Tu yang terpengaruh tu.  Lagipun Ms Pearl ni open minded. I like! Kalau nak tahu i belajar buat blog ni pada hari terakhir Ms Pearl kat ofis PPS tapi tau tak???Ms Pearl langsung tak marah....gelak besar lagi ada. Hari berikutnya tanpa Ms Pearl...hmmmm terkial-kial mak nak buat blog ni nyiah oiiii.. tapi i teruskan jua perjuangan ini..alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Nasihat dan panduan serta comment dari Ms Pearl yang jauh tapi dekat di hati tetap diingat. Biar lambat asal selamat heheheheh....

Dengan adanya blog ini (walaupun tak perfect lagi) kira boleh lah kan sifu kan...tak de la i asik merayau kat bilik Puan Sri Sariuh tu...sehingga ada suara-suara sumbang....apa?hingat i tak tahu ke???Ms Pearl, U know who??sukahati korang la janji i bahagia...muahahahahhah...Aku dan dunia ku....Ms Pearl, U pantau my blog dari kejauhan kan?


Ada yang nak berkenalan dengan Ms Pearl?hehehehheh....korang layan je la blog Ms Pearl ni ye @ http://chepearl.blogspot.com/. Confirm tidak akan mengecewakan!
 

No comments:

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...