Wednesday, February 24, 2010

6 Tahun 6 Bulan 6 Hari

I jadi warga UiTM!


6 tahun 6 bulan 6 hari yang lampau...

Masa tu i mengandung 4bulan anak ke2...rezeki anak orang kata. Dok tercari-cari mana lah pejabat PPS ni. Jenuhlah nengok signbord tapi tak jumpa. Naik turun tangga tak jumpa juga. Kaki dah letih ni badan dah berpeluh-peluh, naik tangga turun tangga! Akhirnya... rupa2nya atas pejabat pos tu jer....

.....sampailah sekarang i kat PPS ni...macam-macam ada...peristiwa pahit manis masam kelat terindah terlampau, semualah.

Tak sangka dah lama gini kat PPS. Dah boleh mintak tukar ni! heheheheh...

Suatu Waktu Dulu -Dwen 

Ketika ini suatu waktu dahulu
Ku ke sini denganmu
Kita dirikan sebuah tugu harapan
Dengan keyakinan masihku ingat
Tanganmu kugenggam erat
Tandanya bersepakat
Pernah katamu
Susah-senang, suka-duka
Kita hadapi berdua
Mersik suaramu
Melenyapkan raguku
Mentari jadi cair oleh janjimu
Bahawa ikatan tak berakhir
Ketika ini, suatu waktu dahulu
Tak pernah kufikirkan
Akan kemari bersendirian tanpamu
Mencari tugu harapan
Suatu waktu dahulu

2 comments:

PKG JALAN MERU said...

saya suke sajak ini. .

apple hijau said...

hello bang! ini bukan sajak lah wei ini lirik lagu penyanyi Dwen tu. Awak tak ingat kot dia ni sbb dia pun dah tak jd penyanyi. hik hik hik.

Tapi lagu ni memang best! i loike it too.

~Adios~

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...