Tuesday, February 23, 2010

HAPPY!

Rehat hujung minggu. Saje-je bawa my3princess jalan-jalan tukar angin petang. Kalau asyik pergi tempat yang sama jer tak berkembang minda pulak, kan?



hmmmm....my sweatheart a.k.a my chef a.k.a bonzer! heheheh....
nyum nyum nyum delicious!
k.qin dah kenyang?tengoklah perut k.qin tu dah sama macam perut babah.

Ada gambar yang missing laa.....tak tau mana.

*p/s : Ms Pearl, kami gi makan kat restoran fastfood jer....yang penting kita HAPPY kan Ms Pearl,kan?

3 comments:

Ms Pearl said...

kak nab?

di mana pun kita makan or jalan jalan

yang penting qualiti masa bersama anak anak :D

kak? aisyah nampak besar sunggguh!!!!!

kita tak penah jumpa dia kali terakhir masa raya dulu

balqis amik puting dia terus masuk mulut hahahahahaha

p/s: tahun ni raya? ada baraan tak? kekekeke

my3princess said...

Yes Ms Pearl I agreed that...
dah nampak mcm anak dara ye...heheheh tak bleh lupa la adegan balqis hisap puting tu...walaupun kau disana baraan tetap baraan nyiahh!!menu rumah aisyah semua org tau....sate sate...

Ms Pearl said...

sedapnya satey!!!!!
okey raya tahun ni insyallah pegi rumah kak nab errrr jemput ar datang rumah kita gak...tapi takde satey ler ....hehehehhehe yang biasa biasa jek..... :D

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...