Sunday, April 3, 2011

NEWBIE

Assalamualaikum...

rasa macam kelakar pulak gelar diri sendiri newbie. sebagai newbie haku harus diam. bercakap bila disoal. dengar bila orang bercakap. bertanya yang mana patut. menurut perintah tanpa sebarang bantahan.

huuuh...susahnya bila  kita yang otai (perasan!) tiba-tiba zero.
susahnya bila si mulut tak boleh diam ni tetiba kene jadi pendiam.
susahnya bila tiba tiba kene statik di atas kerusi menghadap PC di atas meja ini.
susahnya bila aura kayangan masih melingkari fikiran dan hati.
susahnya tiba tiba kene membiasakan diri dengan suasana yang tak biasa.
susahnya bila orang tak kenal kita...kan?

tapi tak mengapa
bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian...pujuk hati sendiri lagi..uhuk huk huk..

ingat!
bukan senang nak senang..he he he relevan kah??

p/s: tolong doakan aku.. :) TQ dear. miss u too...:P

salam sayang
dari haku yang rasa tercabar tiba tiba.

peace with love... :D

12 comments:

hitam . putih ♥ izzatul said...

normal la tu ..

sme la kita ..

bile kat tmpt br , diam je ..

mula2 je tp lme2 .. haishhh :D

siapakah ?

heee ..

shida mj said...

macam stok baru pulak ye cah..
sabor ye...ingat pesanan nenek kebayan

apple hijau said...

@ Atul ~ kalau dah lama...otai la.. ha ha.. rindu la kt atul...hehe macam kita plak yg berpisah..:P

@ shida mj ~ iye k.shida oiii...pesanan nenek kebayan tetap sy ingat... :)

hitam . putih ♥ izzatul said...

tu la .. tibe2 je kan ..

ouh , maybe ade "sesuatu" :P

apple hijau said...

ye la 'sesuatu' itu...oyeah... ha ha

sariah said...

Haha....terbayang wajah org di puncak...Jgn risau kejap ke tu. Normallah mcm tu CAH ooi...tapi org di kayangan nie pun lebih2 lagi kerusi dpn i ni...kesian dia...tak ada sapa yg sudi utk berbicara dgnnya lagi...apa2pun kehidupan mesti diteruskan dgn keceriaan...i always doakan yg terbaik utk kwn2 i lebih2 lagi u CAH...(ini kes bodeklah pulak)...hahaha

nukilanaffiza... said...

apple hijau: macam abg fen gak...mula2 diam...tapi lepas seminggu tengok apa jadi....skang dah masuk 4 bulan apa jadi lagi..hehehehe....

bersakit2 dahulu...bersenang2 kemudian...

Prince Halilintar said...

cah..miss u there..ape ce disane??takkan diam je kot..hehe. xpe slow2 dulu..dah dpt rentak..'rock n roll' la..kikiki

toyolkiut said...

x pe la..
orang lama d tmpt baru..
buat2 x brapa tau..
nnti baru depa tkedu..
hehe..

✿....rossa alina....✿ said...

mesti kekok je..hihihi..layankan je la cik.. ;p

apple hijau said...

@ k.sari ~ rindunya aku dengan kerusi itewww...hu hu hu. ape2 pun ku tahu kau selalu mendoakan aku..hu hu hu..

@ abe fenn ~ kelassss abe fenn.. he he he

@ Prince ~ miss u 2 hi hi..diam diam ubi la katakan... rock will never die ahak ahak ahak..

@ TK ~ i like that...thanx.. :)

@ Alin ~ bukan takat kekok tapi dh tahap kaku...ngeh ngeh ngeh

Fiqas said...

tak pe la Cah, nanti dah lama sikit baru kuar semua taring yang ada ,.. hehehe

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...