Monday, July 25, 2011

santai

Assalamualaikum...

Aktiviti petang Ahad yang jarang-jarang dapat dilakukan. Hal maklum babah memang bizi. Bizi keje, bizi balik kampung, bizi memancing, bizi itu, bizi ini...ha ha..gurau jer la babah...

"Jom kita cuci kereta..." idea paling bernas dari babah. heeee...





Babah patut dapat award sebab paling rajin buat kerja. Yang 4 pompuan ni posing jer lebih..heh heh heh! Apa apa pun terima kasih sebab tolong cuci kereta ye anak anak.

p/s: kesian babah sebab kedua dua batang pancing nya patah masa pergi memancing malam semalam. Besar sangat agaknya ikan yang tersangkut kat umpan tu. Kalau dah tak de rezeki tu hebat dan mahal macam mana pun batang pancing tetap tak de rezeki bang oiii...

jumpa lagi... :D

9 comments:

cik sakdi said...

alah babah anta carwash jela. jimat tenage. leh tengok tv.kehkhe

oo joran mahal ooo, dulu pernah berangan nak beli, sekali harge dia paling murah rm80.. terus keluar kedai. kehkeh

ajumohit said...

Biasanya abah basin kete anak2 main air hehe, jwbnya kene hadiahkan pncing baru ni apple hehe

Mohamadazhan.com said...

rajinnya si comel semua =)

Safiah Ibrahim said...

maknya x tolong ke.. ish

apple hijau said...

@ cik sakdi ~ owh...minat memancing juga ye...

@ aju ~ tak nak belikan nanti babah asik gi mancing jer...heh heh

@ azhan ~ babah pun comel kan azhan...tang perut tu comel...hehehe

@ cik fia ~ mak nye ngelat....ngeh3x

shameel Iskandar said...

lamanya sy x basuh keta sndiri, asyik antar car wash jer. singgahlh kt blog sy nnt, ada award utk apple hijau http://www.bicaradariaku.com/2011/07/award-dari-kak-ani.html

Prince Halilintar said...

wah untungnya cik apple hjau dpt big apple tu..

kene beli pancing baru la kat big apple..amik hati die..hehe

Fiqas said...

boleh bilang ngan jari saya basuh kete sendiri, yang lebihnya hantar carwash..

rajin babah, anak2 seronok main air.. errr.. cah tukang snap gambar ? ..:P

Amy Syaquena said...

ambaoi rajin sungguh anak2nya ye.tapi mama nya x tolong sama ke hehe...

p/s: amy singgah sini dari blog sinar raudah , slam kenal dan follow blog kamu , jemput ke sinar raudah ye. happy blogging..

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...