Sunday, January 15, 2012

Salam


Maafkan aku
tidak pernah aku melupakan mu
keadaan sungguh tidak mengizinkan

Maafkan aku
bukan aku sengaja meninggalkan mu
situasi begitu tidakbersesuaian

begitu banyaknya airmata
begitu besarnya pengorbanan
semoga Allah memberikan aku kekuatan
semoga Dia memberikan aku ketabahan
semoga Yang Agung sentiasa menjadi pendampingku

di sini
di daerah asing
hati ku meruntun
sepi
sayu
berteman sedu....

*sahabat, tolong doakan ku di sini...TQ. :(

8 comments:

ajumohit said...

RINDUNYA KAT APPLE HIJAU!!!! Atas tuntutan tugas kene pindah ke? Semoga byk bsabar ye!!! Besar pahalanya tu

a.samad jaafar said...

sedih beno bunyinye nih..

semoga dikurniakan kekuatan..mmg ada masa2 kita tidak diberikan pilihan.. harus berani tabah dan menerimanya..

Safiah Ibrahim said...

alololo.. jangan nangis eh..
Kakak cantek kan kuat..


Gud luck!

apple hijau said...

@ Aju!!!!!rindu sgt2 jugak kt Aju...next entry nanti sy cerita ye..

apple hijau said...

@ En. Mad-memang sedih yg amat En. Mad... Terima kasih mendoakan sy. Smg sy kuat dan menerima semua ini dgn hati terbuka...

apple hijau said...

@cik Fia - tak boleh tahan airmata la cik Fia...dia nak keluar jugak...hehehe... TQ cik Fia...best of luck utk cik Fia jgk..:D

shameel Iskandar said...

tabahkan hati dan kuatkan semangat. Insha-Allah segala kesedihan akan lerai dan berderai dgn izin-Nya.

apple hijau said...

@shameel - terima kasih banyak ye shameel...mudah2an begitu lah hendaknya..Ameeen...

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...