Tuesday, May 20, 2014

I'M BACK!!!

Assalamualaikum dan selamat bertemu kembali.

Alhamdulillah... akhirnya I'm back!
Penantian saya berakhir juga.dan saya kembali rushing-rushing macam dolu-dolu. berkejar-kejaran dari pagi buta hingga malam gelap gelita. pergi kerja balik kerja ditambah dengan kerja2 rumah yang tak pernah habis tu.  Uruskan anak2 yang semakin membesar dan makin banyak ragamnya.
Diam tak diam dah dekat sebulan saya bekerja semula. But, please please please don't say that dua setengah tahun itu sekejap!
Apa pun saya bersyukur semuanya berjalan dengan baik walaupun terlalu banyak kisah disebaliknya. Yang baik InsyaAllah akan dikongsi, yang tak best biarlah disimpan sendiri.

Jadi, untuk permulaan hanya ini saja tulisan saya. Jumpa lagi InsyaAllah.

Bye bye & have a nice day!

~love~

2 comments:

suzie said...

tahniah kerana anda telah berjaya menggenggam segulung diploma...pasni segulung ijazah plak ye acik ku yang manis...hihihihi....

nor isneini mohd ayob said...

selamat berkonvo nnt..tahniah2..hehe.

Hebat ke

"sebagai manusia kita ini tidak sempurna ada saja yang kurang tapi jangan lah jadikan kekurangan itu menjadi ejekan dan bencian t...