Tuesday, June 12, 2012

bikin hati wa makin sedih...

ummi : tiba2 teringat kat budak comel la

babah : ...semalam adik ambik baju ummi di cium2, sedapnya bau ummi...ecah sayang dan rindu ummi katanya...jangan nangis ya...ini betul2 kejadian bukan cobaan

ummi : uwaaaaa.....nak balikkkk!!!!!

babah : sabar2, dua hari je lagi

*budak comel = ecah. sebab dia sangat comel bila berbaju sekolah dan bertudung...sob2

6 comments:

fiqas said...

sedih kan kalau teringat kat anak2 yang jauh dimata...

sabar cah..


p/s: lama tak update blog?

nor isneini mohd ayob said...

huhuhu..sedih betull..

suzie said...

kite salute kat acik...tahan hadapi cubaan dan dugaan ni...kita yang gi kursus dua hari satu malam pon dah meraung kat hotel...hihihihi...

apple hijau said...

@ fiqas ~ memang sedih fiqas..tak terkata kesedihan nya...

p/s: tak terrr..update dah blog ni..heee

apple hijau said...

@ nanie ~ sedih kan nani kan? sob sob...

@ suzie ~ mesti suzie nangis guling2 jgk kan...hehe...kdg2 kan acik kt sini nangis jer dpn diorg2 tu...dah tak malu dah...diorang pun faham...ha ha

Adnazthie said...

Sabar ye Chah..kuatkan semangat. Insyaallah.

kawan. oh. kawan.

Dalam dunia ni kita ada macam-macam jenis kawan. ada kawan menangis sama-sama. ada kawan makan sepinggan tidur sebantal. ada kawan yang ...